• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Isparta

Valilikler

T.C. Keçiborlu Kaymakamlığı
T.C. Keçiborlu Kaymakamlığı
T.C. Keçiborlu Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Mevzuat Kurumsal Kimlik
  • KEÇİBORLU
  • MAHALLİ İDARELER
    Keçiborlu Belediye Başkanlığı Senir Belediye Başkanlığı Muhtarlıklar
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
5
Şubat2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
  • KEÇİBORLU
  • MAHALLİ İDARELER
    • Keçiborlu Belediye Başkanlığı
    • Senir Belediye Başkanlığı
    • Muhtarlıklar
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Orman İşletme Şefliği
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
HİZMETLERİMİZ
  • Hizmet Birimleri
    • İlçe Jandarma Komutanlığı
    • İlçe Emniyet Müdürlüğü
    • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
    • İlçe Müftülüğü
    • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • İlçe Mal Müdürlüğü
    • İlçe Tapu Müdürlüğü
    • İlçe Orman İşletme Şefliği
    • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
    • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
    • İlçe Halk Kütüphanesi
    • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
    • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
    • Devlet Hastanesi
    • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
  • Kamu Hizmet Standartları

İlçe Tapu Müdürlüğü

İLÇE TAPU MÜDÜRLÜĞÜ

 

           
 

Genel Görevleri:

 

Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğünün ana görevleri, yasalarla belirlenmiş olan; taşınmaz mallarla ilgili akitler ve her türlü tescil işlemini yapmak, tapu sicillerinin düzenlenmesi için temel prensipleri tespit etmek, tesis kadastrosu yaparak taşınmazların hukuki ve teknik durumlarını belirlemek ve bunları güncel tutmaktır.


Mülkiyete konu olan taşınmazlar, büyük ölçekli haritalar üzerinde tanımlayıcı işaretlerle sistematik bir biçimde gösterilir ve ilgili kayıtlarla beraber bir bütün oluştururlar. Tapu sicili; her taşınmaz malın hukuki durumu, üzerindeki tüm haklar ve bunlara ilişkin belgelerle, yeryüzündeki konumunun belirlenmesi için gerekli ölçü ve bilgilerden oluşur.

Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü, taşınmaz mallara ilişkin; "Kimin ve Nasıl?" soruları ile belirlenen hukuki vb. durumlarını "TAPU", "Nerede ve Ne Kadar?" soruları ile belirlenen konumuna, teknik duruma ilişkin "KADASTRO", faaliyetlerinin bir çatı altında birleştirilmiş bir bütünü olarak, görevini sürdürmektedir.

 

Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü temel olarak Orta Avrupa Sistemi benimsenmiştir. Bu yapısı, bilgi sistemi oluşturma faaliyetlerine uygun bir organizasyon el yapıdır.

 

MİSYON

 

Taşınmazlara ilişkin mülkiyet bilgilerini devlet güvencesi altında muhafaza etmek, güncellemek ve hizmete sunmak

 

VİZYON

 

Taşınmazlara yönelik politikaları belirleyen ve yöneten lider kurum olmak.

 

A-YERLEŞİM DURUMU :

 

        Müdürlüğümüz 06.09.2019 Tarihi itibariyle taşınmış olduğumuz yeni Hükümet Konağının Zemin katında Bir Müdür odası, Bir akit ve başvuru odası ve işlemlerin yapıldığı bir Servis bölümü ve Bir arşiv ile arşivin içerisinde bir sistem odası ile ayrıca zemin katta ayrı bir arşiv ve depo olarak faaliyet göstermektedir.

 

B- GÜVENLİK KAMERASI        :        Yeni taşındığımız Hükümet binasının Giriş katı ve diğer taraflar güvenlik kamerası ile izlenmekte ayrıca Müdürlüğümüzde Akit Masası ve Koridorda güvenlik kamerası sistemi mevcuttur. Bu sayede vatandaşların dairemize giriş ve çıkışları ile akit anının kayıt altına alınması sağlanmıştır.

 

C- PERSONEL DURUMU :

 

         Müdürlüğümüzde 1 Müdür, 3 Personel, 1 Hizmetli ve 1 Sürekli İşçi, Tapu Müdürlüğü görevi Tapu Müdürü Kani HATİPOĞLU tarafından asaleten yürütülmektedir.

 

                   1- Tapu Müdürü: Kani HATİPOĞLU 

          2-Bilgisayar İşletmeni: Eren TERZİ

          3- Bilgisayar İşletmeni: Hesna TEZİ

          4-Tekniker: Erkan EROĞLU

          5-Sürekli İşçi: Hatice TOKER

          6-Hizmetli: Çağrı AVCU

 

 D-ARAÇ GEREÇ VARSA GAYRİMENKULLERİ :

 

         Müdürlüğümüzde araç ve gayrimenkul yoktur.

 

         Müdürlüğümüzde gereç olarak 1 Adet Sörwır (Kabin net)  5 adet bilgisayar, 3 adet yazıcı, 3 adet tarayıcı ve 1 Adet Fotokopi Makinesi mevcuttur.

 

E-GÖREV VE HİZMET AMAÇ VARSA YATIRIMLARI :

 

         Müdürlüğümüzde işlem başvuruları(Zorunlu Haller Dışındaki başvurular) Keçiborlu Kaymakamlık Makamından alınan 04.10.2019 tarihli OLUR gereği saat 15,30 a kadar alınmaktadır. Müdürlüğümüzde işlemlerin belirli bir düzen dâhilinde yürütülebilmesi, vatandaş memnuniyetini azami seviyede sağlanabilmesi için alınan işlem taleplerine bağlı olarak yürütülen satış, bağış, ipotek, cins değişikliği gibi işlemler başkaca yasal bir engeli yoksa başvuru sırasına göre tamamlanmaktadır.

 

         Vatandaşlarımızın, sosyal yardımlaşma, Bağ-Kur, çiftçilere yapılan doğrudan gelir desteği ödemeleri vb. için tapu kaydı sorgulaması yapılması, zayiinden tapu senedi verilmesi, ipotek terkini gibi işlemler için gün boyunca talepler karşılanmaktadır. Bu işlemler anında tamamlanmaktadır.

 

         Müdürlüğümüze yapılan işlem taleplerinde ilgililerin cep telefon bilgileri başvuru formuna alınarak, SMS yolu ile başvuru belgesinin alındığı, işlem ile ilgili harç bilgileri “e tahsilât sistemi ile”  ve işlemlerin imzalanacağı saat bilgileri ilgililerine SMS yolu ile randevu verilerek işlemler tamamlanmaktadır.   

 

Ayrıca 2019 yılında Keçiborlu Tapu Müdürlüğü olarak Hizmetleri standardına uygun olarak yaptığımız işlemler sonucunda 31.12.2018 tarihi itibarı ile 2464 yevmiye numarası ile kapatılmıştır.31.12.2019 tarihi Mesai bitimi itibariyle bitirilmiş işlem yevmiye sayısı 2881  olarak tespit edilmiştir.

 

 F-İHTİYAÇ VE SORUNLAR :

 

 

Müdürlüğümüzün yeni yapılan Hükümet binasına taşınmış olmamız nedeni ile yeterli fiziki alanımız ve arşiv odası bulunmaktadır. Kütük Entegrasyonu  (Tapu Kütüğündeki yazılı  bilgiler ile Bilgisayar da kayıtlı bilgilerin karşılaştırılması ve tespit edilen hataların giderilmesi) acil olarak tamamlanması bitirilmiş olup tesbit edilen  eksiklikler en kısa zamanda giderilmeye çalışılacaktır. Arşivin tasnif ve ayıklanması temizlenmesi 4 numaralı Cumhurbaşkanlığı Kararnamesinin 478, 480/1-a, b, c, ç, 484/1-a,b, d, 484/5, 488/4. maddelerine; Devlet Arşiv Hizmetleri Hakkında Yönetmeliğe, Tapu Sicil Tüzüğü'nün 12 ve 83. maddelerine, TSE 13298, TSE 13212 Standartlarına uygun olarak evrak ve dosyalama işlemlerini, fiziksel ve elektronik ortamda arşivleme, saklama, ayıklama ve imha işlemlerini acilen yapıp bitirmemiz gerekiyor. Ayrıca 2020 yılı içerisinde Müdürlüğümüzdeki Resmi senetlerin taranması işlemlerine başlanacak ve bitirilmeye gayret gösterilecektir.
     
     
     
     
     

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Mevzuat Bilgi Sistemi
  • Kullanım ve Gizlilik
  • Isparta Valiliği
Hasanbey Mahallesi Çaldıran2 Sokak No:11 Keçiborlu/Isparta
0246 541 40 06